zondag 24 juli 2016

WAT CIJFERS...

Altijd een beetje spannend om de statistieken van de blog te lezen en het gebeurt dat je dan soms tot vreemde vaststellingen komt.
Enkele voorbeelden:
Vorige maand werd mijn blog 84  keer bekeken in Rusland, 7 keer in Oekraïne, 14 keer in Brazilië, 4 keer in Mauritius en 3 keer in China. 
En...momenteel staat het aantal bezoekers sinds ik mijn blog ben begonnen op 31 juli 2013 op 10263!
Tot daar.

En aangezien het zomert en de temperaturen er best mogen zijn, ben ik ook nog naar buiten getrokken met mijn schetsboek

Ik was o.a aan het Minnewater...


waar o.a deze man de eenden aan het voeren was (eenden wilden niet poseren en bleven op het water aan de achterkant van de muur :-/)


terrassenweer, ook in de Republiek (Sint Jacobsstraat)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten