donderdag 1 januari 2015

EEN NIEUW JAAR...



Dit zijn er nog enkele van het jaar dat gisteren naar de archieven werd verwezen...





De dagen na kerst.
...verkouden, grieperig en geen zin om met mijn schetsboek naar buiten te trekken.
Een warme trui, een muts, thee met honing en gember.
Misschien had mijn gelaat ook maar groen gemoeten...









Dit lag voor mij onder  de kerstboom








De dagen voor kerst.

...op zoek naar pakjes voor onder verschillende kerstbomen.
Niet echt mijn favoriet tijdverdrijf.
Even pauze achter een kop koffie.


























Buiten jingle bells, binnen heilige stilte.
Een dame met zwarte handschoenen in de leeszaal van de bib.






















Lezers, al of niet wakker...












Straatbeeld: Sint Michiels-Brugge.
Om alle misverstanden te vermijden, toch maar vermelden dat deze schets niet al rijdend werd gemaakt.
Mijn auto stond op de parkeerstrook.

WAT CIJFERS:
Bij de opmaak van mijn blog kan ik een pagina raadplegen met statistieken, o.a. waar en hoeveel keer mijn blog werd bekeken.
Hier de cijfers van de maand december 2014:
België - 269 keer
Verenigde Staten - 44 keer
Duitsland - 14 keer
Nederland - 3 keer
Frankrijk - 3 keer
Ver. Koninkrijk - 1 keer
En dit vind ik wel bijzonder...
Taiwan - 11 keer
Koeweit - 5 keer
Rusland - 1 keer (waarschijnlijk door KGB :-))

Die hebben het dus allemaal gezien!






.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten